/K.H.
Pfarrerin und Sterbebegleiterin. Mutter von fünf Kindern.

Agmesse wür ich jetzt bezieh uf was ich jetzt zu Läbzite allefalls inere Patienteverfüegig verordnet han. Aso agmesse wär denn, wänn ich gschribe han, ich wett kei künschtlichi Ernährig, ich wett kei Widerbeläbigsversüech, ich wett kei – Chemotherapie – was au immer ich det dänn feschtgleit hetti und mer dem wür entspräche. Das wär dänn s’agmesse, vo dem wo ich mir i gsunde und – wänni no bi Troscht bi – festgstellt oder vorgstelltä Erwarti-ge as Sterbä, denä entsproche würd. Das wür warschinlich s’agmesseni Sterbä – eifach das mer – ja, die, die Wünsch wird – berücksichtiged über chiemti. Und nöd eifach es Läbe verlängeret würd wo, wo ich nöd wür wellä. Aso jetzt uf mis persönlich Läbe bezoge.

Antworten der anderen Personen