/U.S.
Pensionärin. Ehemals Pflegedienstleiterin in einem Alters- und Pflegeheim.

Ok. S’chunnt druff a, wenn ich würklich geischtig no bi mir bin, denn… und körperlich no eso bi, dass ich au no cha öppis undernäh, denn würd ich vermuetlich ganz vill eifach no mache wo mir vill bedütet und wür aber de ganz Ballascht vo so – Ufgobe wo ich jetzt han – i dem Verein, wo ich jetzt im Usschuss bi – mit Sitzige, mit mich au müesse usenandersetze mit Budget, mit de ganze finanzielle Problematik und vode Gsellschaft Alters und Pflegheim, denn würd ich das glaub alles eifach säge : ‹‹Nei ! Ich muess das jetzt nümme ha››. Und würd eifach namal versueche die Sache no mache, wo mir denne… woni au chan mache – ich wür villicht vermehrt mit de Enkelin zämmesii und mit Fründe im Prinzip die Ziit no gnüsse.