/T.S.
Studentin. Mutter starb an Brustkrebs.

Denn wärs mir wichtig… ( äh ) ich glaub ich würd so e Art vo Foti miteme Kerzli wölle noimet ha – dehei. Ich würd au wölle, dass alli Lüt kömme, also alli unseri Familie und alli sunschtige Fründe und das me denn – jä ich glaub eher sones Erinnere und drüber rede – meh als jetzt irgendwie gross do mit irgend ere Predigt, oder so eifach meh das mer no eimal chli zämme isch und so. Muess au gar nid unbedingt so Redä ghalte wärde oder so, aber eifach so dass chli es Zämme sii isch. Meh eigentlich wie e komischi Art vomme Fescht.- Als unbedingt sone Rahme vonere Stund wo mer so öppis redet. — Und denn – jo und denn sone Ort villicht, wo ich denn würd in Verbindig setze – das ich mir das überlegg, was wär jetzt dä Ort und denne wenn ich das bruch, kann dört ane go. Aber das muess ebe nid e Grabstei sii nöime, glaub das wärs… au wenns jetzt eine gäbt, wär mir das denn weniger wichtig, wie jetzt irgend sone Ort. Und dä würd ich glaub für mi definiere.

Antworten der anderen Personen

/R.G.
Bestatter. Familienvater.

«Aso ich respektier und versuech das umzsetze, wo usgsproche isch. Und wänn nüt usgsproche isch, dänn versuech ich, jetzt i mim Fall, würd ich zämme mit minere Schwöschter jetzt Entscheidige träffe, das ichs wie nöd elei, oder nöd wie sie elei muess träge. Sondern dänn träged mer e Entscheidig gmeinsam.»

Antwort lesen