/U.S.
Pensionärin. Ehemals Pflegedienstleiterin in einem Alters- und Pflegeheim.

Aso das isch für mich glaub eifach au – wenn öppert Nöchers vo mir stirbt – denn wett ich au, ich weiss nöd, eis oder zwei Stund bi dere Person no sii – und mit ihre no so Zwiegspröch füehre. Villicht au denn goh und nach es paar Stund, wenn ich merk, ich bi scho e bitzli witer ewäg, namal uf sie zuegah und eifach – klar denn weiss ich dass die Person nüt meh ghört, wenn ich säg – aber dass das für mini Truurphase wichtig isch zum loslah.

Antworten der anderen Personen

/R.G.
Bestatter. Familienvater.

«Aso ich respektier und versuech das umzsetze, wo usgsproche isch. Und wänn nüt usgsproche isch, dänn versuech ich, jetzt i mim Fall, würd ich zämme mit minere Schwöschter jetzt Entscheidige träffe, das ichs wie nöd elei, oder nöd wie sie elei muess träge. Sondern dänn träged mer e Entscheidig gmeinsam.»

Antwort lesen