/U.S.
Pensionärin. Ehemals Pflegedienstleiterin in einem Alters- und Pflegeheim.

*lacht* Han ich mir au scho überleit. Ich weisses eigentlich nöd eso gnau. ( ääh ) Was ich sicher weiss isch, ich han eis Lied ( ääh ) wo ich wett das mer das denn singt – ide Chille, oder wenns nöd ide Chille isch suscht bim Zämmesii. Und das han ich im Familie­-büechli, hani de Text iegleit, damit mini Familie das weiss. — Wenn ich jetzt eso erläb, dass d’Chind no öppis vorträged – eso bim Gedenkgottesdienscht, so bide Gedenkfiir, find ich das wunderschön. Aber da merk ich, dass ich… wenn mini Chind das wünsched, dass das sehr schön wär, aber dass ich das nie nie wür ufschribe, dass ich mir das wünsch vo mine Chind oder vo mim Maa. Will ich denk das chan en wahnsinnige Stress uslöse.

Antworten der anderen Personen